11 Şubat 2012 Cumartesi

Sevgili




Sevgili
soruların cevaplarımsa sor bana eskiden neden aşk için yaşardık ve şimdi aşksa yaşıyoruz....
kapı önlerinden hepimize birer gemi kalkardı hayallerimize...
ellerimize tutunarak kurardık dünyayı...
bir baş çevirmeyle zamanı değiştirirdik...
ve şimdi korkularımızdan başka zaferimiz yok....

Sevgili
aramızda "eskiden" diye bir söz olmasın isterdim...
Eskiden çok eskidendi. Sular bile daha eskiydi. Gözyaşlarımız.
Ben, önemli birisi olmak dışında bir  şey istemiyordum ve şimdi zamandan başka bir şey istemiyorum.
Zamanı seninle doğurmak ele geçirmek. Eskinin yarın olduğu günlerde senden doğmak. Senin olmak.

Sevgili. 
Sen güneşim oldun. En uzağımdaki aşkımdın ve en çok parlayan aşkım... 
Gecelerce içimde taptım sen olan inanca, kucakladım sen olan teni, bekledim alevlerinin hazlarını bedenimde.

Sevgili.
Beni senden alma. Bizi.
sana nasil gidilir
gidilmez ki
senden gitmek bir yolsa sana gelmek yasak meyvedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder