9 Ocak 2012 Pazartesi

Yeni Google Yazarları

Yeni Google Yazarları

a. 
Tatil. 
Bundan sonra hiçbir yere bakmadan ve hiçbir şey okumadan yazmayı deneyeceğim. Balonun sepetine takılan safralar en iyimser tahminle irtifa kaybettiriyor.

b. 
Tatil başladı. 
Kumsalda çocuklar. Deniz öyle durgun ki “evet” desem bir dalga olup karşı kıyıya kadar ulaşacak. Hayır. Kıyıdan kaçmayı deniyorum. Çocukların gürültüleri içinde beyaz kâğıdın üzerine hiçbir saf sözcüğü akıtamam.

c.  
Kütüphaneler nereye gitti? 
Kitap mezarlıkları her yer. Mezar taşları klavye, cep telefonu ve ekran şeklinde. Bir şeylerden korkmayı sevmiyordum eskiden eğer ki canıma kastetmiyorsalar.
Canım yandığı zaman kitapları karıştırır ve deva bulurdum bir şekilde. Şimdi sinyallere boğuluyorum.
Güneş iniyor iniyor ve bir türlü batmıyor.

d.
Google'la beni.
Sen ve diğerleri, siz, yeni google yazarları, bir rakamının sağındaki 100 adet sıfır uzunluğunda koşuyorsunuz tabanca patlayınca. Her sıfırın içinde açılan bacakaraları iyi çekmeye başlıyor finişe doğru.
Dünya rekoru hanidir kırılmadı. Bitmeyen yarışların rekorlarının olmadığı devir çoktan bitti. Görüntüler birer oyun ve dosya adları bir heves.

e.
404 error.
Aradığınız kişiye ulaşılamıyor.
% 98, 5 kapsama alanında herkes tutsak ve suskun.
Eröristler sunucuları bombalamayı hayal ettiklerinde her şey sanal olarak yok oldu ve kıyameti beş geçe bütün numaralar kendini arıyor ve mesaj bırakıyorlar geleceğe.
Tanrı yaz ve 66 66'ya gönder, daha çok yaşamak istiyorsan.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder