24 Eylül 2016 Cumartesi

Eğer Senin Beni Sevdiğin Kadar Sevseydim Kendimi







Eğer senin beni sevdiğin kadar kendimi sevseydim, hiç terk etmezdim kendimi. Kendimi terk edecek kadar hiç sevmedim. Hiç de terk edemedim o yüzden. İnsan başkasını neden kendini sevdiği gibi sevemez? 


Eğer senin beni sevdiğin kadar sevseydim kendimi belki de sen olmazdın. Tanrı olurdum. Her şeyi kendim için baştan yaratır tıpkı onun gibi davranırdım: İstediğimi öldürür, doğurtur, herkesi kendime âşık ederdim. Mabetlerim, peygamberlerim, sözde benim yazdığım kitapları yazan kaçık şairlerim olurdu ve sabaha kadar saçmalatırdım herkesi; kendilerine saygılarını alır, deliliği ve kara sevdayı yayardım ortalığa. Ama sanırım bu oldu bu dünyada...


Eğer senin beni sevdiğin kadar sevseydim kendimi, belki de ben olmazdım. Yok ederdim zamanı ve geleceği ve geçmişi. Gezegenleri üzüm salkımlarına dizerdim. Kara delikleri geldikleri yere gönderir ve her şeyi unutup baştan kurardım evreni, bir şeyi patlatmadan. On beş milyar yıllık Büyük An sonsuz olurdu. Sonsuza dek sevebilirdim seni. Buna izin vermemek için benden çok sevdin beni.


Eğer senin beni sevdiğin kadar sevseydim kendimi, beni neden bu kadar sevdiğini anlayabilirdim. Hiçbir zaman bunu bilemeyeceğim. Sadece şunu biliyorum ve soruyorum bildiğimi: Beni bir gün terk etmek için mi bu kadar çok sevdin? Ben seni sevdim ve sana yaptıklarımı sen bana yapsan sırf onlar için terk etmezdim seni.


Eğer senin beni sevdiğin kadar sevseydim kendimi, hiç tanışmamış da olabilirdik. Pişman mısın bilmiyorum beni bu kadar sevdiğin için yoksa kadınlarda çok normal bir şey mi bu. Biliyorum daha da güçlüsünüz dünyadaki bütün güçlerden. Bir erkeği, hatalar yaptığında kapıya daha rahat koymak için mi bu kadar şiddetli seviyorsunuz ki o zaman o büyük aşkın cezası daha kesin ve sert oluyor. Bilmem, doğru mu anladım ben seni sevgilim... O kadar sevmesen terk etmez miydin beni?
"Keşke o kadar sevmeseydin beni, ama o zaman hiç mi hiç sevmezdim kendimi," dememek için zor tutuyorum kendimi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder