5 Aralık 2011 Pazartesi

ONLARIN HEPSİNE ASLINDA YALAN SÖYLEMİŞ OLDUĞUMU ŞİMDİ ANLIYORUM


ONLARIN HEPSİNE ASLINDA YALAN SÖYLEMİŞ OLDUĞUMU ŞİMDİ ANLIYORUM

1.

2 Haziran 2000

Sevgili Melike,

Onların hepsine yalan söylemiş olduğumu şimdi anlıyorum. Hiçbirini gerçekten sevmemişim. Sadece seni sevmiş olduğumu anladığımda nasıl kızardım bir bilsen. Utandım kendimden.

2.

2 Haziran 2000

Sevgili Nesrin,

Onların hepsine yalan söylemiş olduğumu şimdi anlıyorum. Hiçbirini gerçekten sevmemişim. Sadece seni sevmiş olduğumu anladığımda nasıl kızardım bir bilsen. Utandım kendimden.

3.

2 Haziran 2000

Sevgili Feride,

Onların hepsine yalan söylemiş olduğumu şimdi anlıyorum. Hiçbirini gerçekten sevmemişim. Sadece seni sevmiş olduğumu anladığımda nasıl kızardım bir bilsen. Utandım kendimden.

4.

2 Haziran 2000

Sevgili C,

Onların hepsine yalan söylemiş olduğumu şimdi anlıyorum. Hiçbirini gerçekten sevmemişim. Sadece seni sevmiş olduğumu anladığımda nasıl kızardım bir bilsen. Utandım kendimden.

5.

2 Haziran 2000

Sevgili M,

Onların hepsine yalan söylemiş olduğumu şimdi anlıyorum. Hiçbirini gerçekten sevmemişim. Sadece seni sevmiş olduğumu anladığımda nasıl kızardım bir bilsen. Utandım kendimden.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder