27 Aralık 2011 Salı

Bu âlemde hepimiz yazlığız...



YAZLIK

Dedim uzak, yeni mesafeler kurmalıyız
Dedim, gelmek kalmaktan daha sancılı
Harita yırtılıyor ağırladığında pişmanlıklarını
Bundan daha iyi bir şehir kurmalıyız

Dedim sıcak bastığında eriyor duvardaki resmin
Dedim yapıştırmalı afişleri doğru yere
Ama geçmişe ama polisin olmadığı bir mahalleye
Bize hesabın sorulmadığı ülkeler bulmalıyız

Dedim yarım dedim acıklı ne zaman izlesem
Dedim hülyalar içinden çıkıp geliyorsun
Evin bir sinema salonu dostlukların da yosun
Ver on bilet bu gece tutmaya hazırız

Dedim oldu mu bir yere geç kalmadık mı
Dedim bu âlemde hepimiz yazlığız



2 yorum:

  1. Söylenilen ne anlar, anlarsa mevsimlere mi bakar..Ola ki hava uygun değil; o zaman hülyalar içinden çıkıp gelene kim bakar...! Bir andır..ya da yalnızca can sıkıntısı. ''Dedim bu âlemde hepimiz yazlığız...'' Ben kışın da buradayım. Kendime hesap sormam senin için. Bakalım beklemeye değer mi değmez mi, bilmek için. Anlamak için.. Sevmeye değer mi, duymak için. Yeter ki ses ver. Sen gelmesen de hıçkırıklarını hissedeyim. Bileyim ki sen de acı çekiyorsun.

    YanıtlaSil
  2. kışlık, üşüyen yazlıktan başka nedir ki:)

    YanıtlaSil