23 Kasım 2011 Çarşamba

Bardağın dolu tarafına da koy


Bardağın dolu tarafına da koy

Cehennem neden çok? O kadar yakın mı sende?
Üreten aşk üretilmedi ki yani bir formülü yok
Ve bana henüz sorulmadı cennet mi cehennem mi?
Kafanın karışık olması her zaman daha iyidir

Sonunda bir konuda daha anlaştık
Hayatlarımızı mahvetme üzerine

Sistem sadece insanların doğumu ve ölümü arasında çalışıyor
Sisteme karşı gelmen için
Doğum öncesine ve ölüm sonrasına eğilmem lazım
Sistemin çığlıklarını sirenlerini susturabileyim

İsyanını sisteme çevir
Bu evreni tek tanrıyla açıklamak gibi bir şey
Yani tanrı takıntı ile saplantı arası bir şey

Kendimi çaresizce hissediyorum başka bir şey yok
Buna bir isim vermek zorunda değilim
Adını çağırmak zorunda değilim
Korkuyorum
Çok fazla yalnızlık bilinmezlik var
Kaçacağım bir yer de yok
Dengesiz bu evren
Bu akıl çok az

Bu evreni anlamaya
Ve tanrıya kaçamam

Kalan zamanımız geleceğe gitmiyor
O zaman gelecek bir aldatmaca
İstemek saplantıdır evet üzerinde çok durmamalı
Bırakırken yoruldum ve bırakmak da istemiyorum artık
Bizim zamanımızda hayat böyle yaşanıyor
Kalp hızlı ayaklar yavaş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder